torstai 11. marraskuuta 2010

In medias res

Pyörittelin aikani mielessäni, miten tämän blogin aloittaisin. Sitten totesin, että tässä ollaan niin pitkällä, että mennään vain suoraan keskelle tapahtumia. Olen  jo joitakin vuosia suunnitellut blogin aloittamista, en vain osannut päättää mistä aiheesta. Olen siis kiinnostunut monista eri asioista...

Tulevan perheenlisäyksen johdosta on kuitenkin minussa tapahtumassa juuri se muutos, jota olen toivonutkin: kehon lisäksi muuttuu mieli ja olen joutunut ajattelemaan elämää täysin uudelta kannalta. Yksi syy haluta (biologisia) lapsia oli minulle juuri tuo muutos, halu nähdä miten minä itse voin kasvaa ihmisenä.

Pääasiallinen syy tähän blogiin on siis dokumentoida ajatuksiani odotus- ja toivottavasti myös vauva-ajalta. Mukaan tullee mahtumaan myös kiinnostavia yksityiskohtia raskauden seurannasta ulkomailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti